יום שלישי, 22 ביולי 2008

קיץ!!!!!

summer החלפה חדשה בקומונה פרידה ונומה הזניקה אותי אל שולחן היצירה לחדוות צבעים וטקסטורות.

מלאןןןן זמן לא הכנתי כרטיסי ברכה מושקעים כמו הנ"ל :)את הסקיצה לקחתי ממגזין לעיצוב כרטיסי ברכה שרכשתי בניו יורק. אני מאד אוהבת לעבוד מסקיצות, בזמנו סיפרתי את זה לחברה שממש התפלאה על ההצהרה הזו שלי. מוזר...... לטענתה היא חשבה שזה לא מספיק "יצרתי" לעבוד מסקיצה.
מיותר לציין שאני ממש!!!!לא מסכימה עם ההצהרה הזו. סקיצות, בכלל כל סוג של השראה חשוב מאד לכל תהליך של יצירה.
ואני טוענת - בכדי לפרוץ את המסגרת...צריך קודם שתהיה מסגרת :)

הכרטיס בנוי משלוש שכבות של ניירות מעוצבים, מדבקות, פרחי פרימה מדהימים!!!!! וחותמת ציפור מטריפה שמגיעה בסט נפלא של 4 ציפורים (רכישה משובחת מקסם שימושי).



תגובה 1:

  1. הכרטיס מיוחד מאוד מאוד+,
    היתי שמחה שתעלי קצת איך את עושה את היצירות הנפלאות שלך!
    עכשיו אני רק מקוהלקבל ממך את ההחלפה:)

    השבמחק