יום שני, 5 בינואר 2009

all you need is LOVE, la,la,la,la,la......

בקומונה פרידה ונומה אירגנה זיקוקית החלפת קנבס מטופל. הכללים היו פשוטים מאד, הקנבס אמור להיות בגודל 20*20 וניתן לעשות בו ככל העולה על רוחנו.....

לשמחתי הוגרלה לי פרטנרית שבעבר התוודאה בפני שהיא אוהבת מאד את עבודותיי, אז קיוותי שגם את עבודתי הנוכחית היא תאהב, ותתחבר אליה (תמיד יש פעמים יוצאים מן הכלל.....)

לפרטנרית שלי 2 בנות יפייפיות,מיד אצתי רצתי לפליקר שלה לחפש תמונה מושלמת וליצור להן מתנה, קנבס מטופל עם תמונת בנותיה. ולאחר שהדפסתי את התמונה המיועדת התיישבתי לעבוד.

צבעתי את הקנבס בשכבה ראשונה בגוון טורקיז בהיר בהיר, וכיסיתי בניר מדוגם ורוד מנוקד, עליו ההדבקתי ריבוע ניר של בייסיק גריי, את שני הנירות שייפיתי מעט בקצוות למראה מיושן, וגם גרדתי ראב און תפרים לגימור (אם לא יודעים לתפור.....) ואז התפנתי לקשט מסביב.

לאחר שעה קלה של עבודה גיליתי לחרדתי שכיסיתי את כל שטח הקנבס בקישוטים (אני מאוהבת לחלוטין בפרפרים התלת מימדיים האלה שפינצ'צ'תי מתוך עיתון סיני - את הרעיון לפרפרים לקחתי מתוך הפליקר של טארה אנדרסון האגדתית) ולא נותר מקום לתמונה....אופס!


אבל החלטתי שאני אוהבת אותו כ"כ שיהיה זה דבילי להתחיל אחד חדש ולוותר על זה.
לצערי התמונות פה לא הכי הכי מוצלחות (ככה זה שמצלמים עבודה בשעות הבוקר המוקדמות, כמה דקות לפני שיוצאים לדואר) אבל הכוונה ברורה.


וסתם תהייה.....

כשהראתי לחברה את עבודה, היא אמרה שהיא יפייפיה (חברות מתוקות יש לי......) אבל היא לא סובלת את פרחי המשי האלה...

ואני שואלת: מה נסגר עם הקטע של לשנוא את הפרחים האלה? מאז שפרימה נכנסו לחיינו החלטנו שפרחי המשי הישנים והטובים הם פאסה?! אני אישית מאד אוהבת אותם!! יוחזרו פרחי המשי לאפנה לאלתר!

8 תגובות:

  1. אנונימי5.1.2009, 18:40

    את יודעת איך אומרים לפעמים על משהו שהוא "מושחת" אבל בקונוטציה חיובית ? כמו למשל " עוגת שוקולד מושחתת" או משהו כזה ? ובכן העבודה שלך פשוט פשוט שחיתותית. מהממת יפייפיה. כמו תמיד....מקסימה אני בטוחה שהיא תאהב אותה ואם לא ...אני כאן ;-)

    השבמחק
  2. אנונימי5.1.2009, 19:03

    ולשאלתך...פרחי המשי מקסימים. כלומר כשהם במקום הנכון...על הקנבס ;-) לא כתחליף לפרחים אמיתיים (כלומר באגרטל) :-)

    השבמחק
  3. אנונימי5.1.2009, 19:11

    :)
    תודה על המחמאות המושחתות :)

    השבמחק
  4. איזה שילוב צבעים הורס.
    אני מתה על זה, הייתי ממש שמחה לקבל כזה קנווס מעוצב על פרחי הפרימה ה"מיושנים" שבו (מתה על פרחי פרימה באשר הם, עד היום יש לי כמה שאני מתקמצנת עליהם קשות).
    והפרפרים המפונצ'צ'ים פשוט מקסימים, ומצחיק, לרגע חשבתי שתפרת את המסגרת.

    השבמחק
  5. אנונימי5.1.2009, 20:06

    מהמם!!! והתמונות שלך....!!! הכל יאמי!
    אגב לא יודעת מי אמרה לך על הפרחים אבל אם תסתכלי תראי שבשנה האחרונה כל הקולקציה החדשה של פרימה היא פרחי משי, אין פרחי נייר חדשים!!!
    פרחי משי בעולם זה הכי IN עכשיו!!
    חוץ מזה שחברת פטאלו עושה רק משי ובמיוחד לסקראפ !!!
    ומה בעצם אני אומרת???? הקנווס אכן כמו שנכתב פה לפני- "מושחת"!!!!

    נתנאלה

    השבמחק
  6. צבעוני ומשגע!
    אני חייבת להודות שגם אני מעולם לא אהבתי פרחי משי משום סוג אבל כאן זה נראה מדהים!!
    אהבתי!

    השבמחק
  7. אנונימי6.1.2009, 4:37

    יצא מקסים! הפרח מוסיף רכות לעבודה ואני בטוחה שהפרטנרית שלך תאהב מאוד

    השבמחק
  8. אנונימי16.1.2009, 17:33

    קנווס משגע - בדיוק בצבעים שאני אוהבת! ואני הפוכה בדיוק כמוך - לא אוהבת את פרחי הנייר בכלל ומשתמשת רק בפרחי משי...

    השבמחק