יום שבת, 21 במרץ 2009

אז למה לא כל יום פורים? אתגר חודשי במיקסים

היום התחיל האביב באופן רשמי, השמיים כחולים, הציפורים מצפצפות, הפרפרים מתפרפרים, והפרחים מדהימים!!!! כדאי לבוא לבקר בצפון הירוק והפורח, פשוט מדהים פה! חוצמיזה ששבוע הבא בימים שישי שבת יש אצלנו בטבעון שבת אמנים – בית פתוח, וזה תירוץ נפלא לבוא לבקר (אני כמובן מציגה בביתי).

האביב המקסים שפורץ מכל עבר היה הציר המרכזי שלי ליצירה לאתגר מיקסים החודשי, שעסק החודש בנושא השראה, נושא רחב וטעון מאד! בתחום האמנות ובכלל….מה זו השראה? מתי נגמרת ההשראה ומתחילה ההעתקה וכו וכו'…אני לא פותחת כאן דיון בנושא, אז בתור מישהי ששואבת השראה רבה ומכל וכל ורבים גם שואבים ממנה (קצת צניעות קצת צניעות בחיאת…) השאלה הזו מעסיקה אותי לא מעט.

האמת שלא היה לי זמן להיות סופר יצירתית הפעם, והחלטתי לעשות לעצמי חיים קלים :-) בחרתי 2 יוצרות נהדרות, טארה אנדרסון האמריקאית, ורגינה סנטו הברזילאית, שתיהן מתמחות בתחום הסקראפבוקינג, ולשתיהן סגנון עמוס, נאיבי ומקושקש משהו (לטובה לטובה) סגנון שאני אישית מאד מתחברת אליו, מזילה עליו ריר וחולמת בלילות, אבל ממש ממש לא עובדת כך (לא משנה כמה אני מנסה….נראה לי שזה איזה פאק אישיותי)

החלטתי לגשת למלאכת היצירה, ובכדי להקל עלי לקחתי הפעם תמונה של ילדונת, כמה כבר מקושקש עם פרחים ופרפרים אפשר לעשות לבנים שלי (אפשר, אפשר..יש לי עוד כמה תמונות לעלות, אבל אני לא אעשה ספויילר). לשמחתי לחברות שלי יש ילדות יפייפיות, אז הפעם נבחרה הנסיכה נגה, חברת גן של הבן שלי, ולתדהמתי הרבה היא אפילו ממש מזכירה את הבת של טארה (או שזה רק הדמיון המופרע שלי?)

החלטתי להכין משהו בסגנון אביבי, ורוד, וקסום וגם משהו שבסוף אוכל לתת לה כמתנה, הרעיון למסגרת פרח היה ממש מתבקש. השתמשתי במסגרת קרטון בצורת פרח, הדבקתי דף מדוגם מנצנץ, גזרתי את דוגמת הדשא מדף נקודות ירוק, גירדתי קצת ראבאון מקסימים של אוקטובר, פינצ'צ'תי לבבות אדומים מתוקים והדבקתי עם דבק דו"צ מוגבה, בכדי לתת אפקט תלת מימדי. את הציפורים גזרתי מתוך דף של סספרס, אבל מאד פשוט לגזור את הדוגמא הזו מכל דף אחר. את הפרחים הכנתי לבד ע"י גזירת עיגולים מכל מני צבעים ביד חופשית וחיבור בסיכה מתפצלת.

 

נגה  

נגה

נגה

נגה

נגה

אין לי מושג אם כשמסתכלים על המסגרת הזו ישר חושבים טארה או רגינה, עדיין חסום אצלי המקום הזה של "יאללה בלאגן" אבל לא משנה אם זה דומה או לא….נהנתי לאללה!!!!

5 תגובות:

  1. אנונימי21.3.2009, 12:28

    יפהפה!
    גם אני מתה על הסגנון המקושקש אבל אף פעם לא מצליחה להגיע אליו ב-100%.
    המסגרת מקסימה! אהבתי מאד את הלבבות עם הגובה שלהם, מוסיפים המון.

    השבמחק
  2. אנונימי21.3.2009, 13:35

    מהמם ביותר!
    והיא באמת דומה לבת של טארה, איזה קטע... בכל מקרה הפליקר של טארה חגיגה לעיניים, מתה על הסגנון הזה!!! ויצא לך באמת באמת מקסים, אהבתי מאד!

    השבמחק
  3. אנונימי21.3.2009, 17:07

    איזה יופי!האביב זו העונה האהובה עליי
    ולגביי העבודות-
    כמו תמיד-
    עבודות על רמה,מיוחדות,צבעוניות,מקסימותתתת...
    אני מאוד אוהבת את הסגנון שלך.

    השבמחק
  4. אנונימי21.3.2009, 17:59

    תמיד מרתק אותי לראות את עבודותייך הנפלאות
    חיפושולי

    השבמחק
  5. יא, מקסים, זה כל כך אילאיל בסופו של דבר. מתה על הציפורים

    השבמחק