יום שני, 3 באוגוסט 2009

תם, אך לא נשלם

וואו! זה היה ארוך, קשה ומתיש. בעצם, למה אני מדברת בלשון עבר? זה עדיין בהווה! כרגע אני יושבת מול המחשב ומשקיפה דרך חלון הסלון\פינת מחשב (הכל כ"כ קטן פה שכל פינה בבית נושקת לפינה אחרת) ומולי עדיין עשרה ארגזים לפריקה, ועוד שבעה נוספים מחכים מעבר לפינה (העברתי אותם הצידה מחוץ לבית – מה שאני לא רואה מול העיניים יכול לסבול דיחוי).

ת'אמת? אפילו מורגלת מעברי בתים שכמותי לא ציפתה לכזה מעבר קשה, אבל גם כל "המסביב" לא ממש עוזר. גם ליריי בחופש, ללא מסגרת ודי מתחרפן בבית וכמובן תובל מתחרפן בשמחה ובדיצה יחד איתו. גם המעבר לסביבה חדשה ולא מוכרת (הי, דווקא הכרנו אתמול את חנות הירקות והמכולת המקומית, ואפילו גן שעשועים נחמד), וכמובן שכל זה בחודש חמישי…..נו שויין – אני מרשה לעצמי להתבכיין מעט :-)

כמובן שיש צדדים נהדרים (ובטוח שאני אגלה אותם, אחרי שאסיים להתמודד עם הסיוט סביב הפריקה :-)

יש לנו גינה ענקית ונהדרת והיא אפילו גובלת בלול תרנגולות שתאמינו או לא, בקושי שומעים אותן – כל הקלישאות של תרנגולות שלא סותמות כל היום? אז זהו, שלא! הבית עצמו אמנם קטנטן אבל חמוד להפליא, וברגע שהוא יהיה מסודר הוא בטח יהיה ממש מקסים. וכמובן הכפר עצמו….מקום קסום ויפייפה – אבל זה לא חוכמה, אני התחתנתי פה לפני חמש שנים (+חודש) אז אני משוחדת מראש :-)

וסתם כך תמונות ראשונות של כל הבלאגן, אבל איכשהו עדיין יצאו נחמדות ונעימות.

מבטיחה לעדכן בקרוב עם פוסטים של "אחרי".

בלאגן של מעבר

 מבט אל הגינה והלול

הכניסה

26 תגובות:

  1. ברוכה הבאה לגוש...
    יהיה לכם פה כיף אמיתי!!
    ואם את צריכה כוס סוכר את מוזמנת לקפוץ :)

    השבמחק
  2. בהצלחה בבית החדש!
    אני הולכת לעבור את אותו סיוט בדיוק בעוד שבוע....
    איילת

    השבמחק
  3. אילאיל4.8.2009, 11:20

    taltalm- תודה, ואני בהחלט שומרת את ההזמנה :)
    זיקוקה - המון תודה!
    איילת - אכן סיוט! מאחלת לך מעבר חלק ככל שניתן

    השבמחק
  4. שיהיה בשעה טובה...
    ולמרות הארגזים - נראה פסטורלי להפליא (-:

    השבמחק
  5. אנונימי4.8.2009, 15:39

    אני מורידה בפנייך את הכובע!
    אני חודשיים וחצי אחרי ועדיין יש פה 6 ארגזים שאין לי מושג מה לעשות עם תוכנם.......
    תתחדשי!
    נתנאלה

    השבמחק
  6. מזל טוב על המעבר. נראה נחמד שם אצלכם. מחזיקה לך אצבעות לעבור הכל בשלום, יש בזה משהו מאוד מרגש, במעברים, שינויים, ואפשר לסדר את הבית יפה יפה, אח... כמה אני אוהבת את זה.
    - סליחה על חוסר הנימוס, לא אמרתי שלום כמו בן אדם. נעים להכירך. לא מזמן נתקלתי בבלוג... והפכתי לקוראת.


    (נ.ב- אפשר לשאול - לאן עברתם, אזור בכללי, לא חייבת לציין מיקום ספציפי)

    השבמחק
  7. אילאיל4.8.2009, 15:57

    יעל - המון תודה, אכן מקסים פה.
    נתנאלה - :) כ"כ מוכר, יש לי הרגשה שמספר זהה של ארגזים ישאר אצלי סגור (במיוחד ששבעה ארזגים אצלי שיכים לסטודיו ופה אין לי מקום אפילו לשולחן שלא לדבר על סטודיו שלם חחחח)
    מי מאחורי הפרויקט - ברוכה הבאה לבלוג. עברתי לכפר הס שבשרון, מקום קסום ופסטורלי להפליא.

    השבמחק
  8. נראה כיף חיים
    אולי לא ממש כרגע
    אבל בהמשך הילדים יעלמו בבוקר
    ופתאום המקום יראה מדהים
    ענין של חודש(אני כבר חצי קירחת מהחופש הזה)
    הבית עושה רושם מתוק מתוק
    ממש מקום רחוק ומנותק מכל האיכסה שלנו
    תהנו
    אורלי

    השבמחק
  9. אנונימי4.8.2009, 16:16

    לאן עברתם? גם הסטודיו עבר??? ואני עוד מתכננת להגיע לסטודיו שלך בטבעון :-)
    תהנו בבית החדש

    השבמחק
  10. התמונות משדרות פסטורליה וחופש. תהנו מהבית החדש וברוכה הבאה לאזורנו!

    השבמחק
  11. איזה כיף נראה מקסים ונעים!
    תתחדשו ותהנו!

    השבמחק
  12. אנונימי4.8.2009, 18:04

    איזה יופי- התקרבת. נראה פסטורלי ונעים ולפחות בקיץ ובעונות המעבר חצר גדולה זה ממש כיף ומכפר על גדלו (או קטנו) של הבית. במחשבה שניה, החורף פה כל כך "סוער" שגם בחורף הגינה תהיה שמושית.
    בהצלחה.
    רחלי

    השבמחק
  13. אנונימי4.8.2009, 18:41

    בשעה טובה
    :-)
    אה, כן - נילי

    השבמחק
  14. תודה בנות!
    "הסטודיו" אכן עבר יחד איתי ואין בטבעון כרגע כלום מעיצובים בצבעים.
    גם פה עדיין אין שום דבר :)
    זה יקח זמן - אני מניחה שרק בתחילת ספטמבר לקראת החגים אני אתאפס על פינת עבודה ותצוגה מסודרת של העבודות.

    השבמחק
  15. אלונה4.8.2009, 22:47

    היי אילאיל
    נראה ככ פסטורלי קסום ורגוע
    מזל טוב בהצלחה ו... תהנו מכל רגע .
    אלונה

    השבמחק
  16. ברוכה הבאה לאזור!! את מוזמנת לקפה מתי שרק מתחשק לך לברוח מהקרטונים
    גלית-ארייה

    השבמחק
  17. אילאיל5.8.2009, 8:52

    תודה אלונה :)
    ותודה גלית - ההזמנה בהחלט נרשמה ותבוצע בשמחה ברגע שרק אתאפס :)

    השבמחק
  18. היי אילאיל,
    נשימה עמוקה ואוטוטו הכל יסתדר.
    בהצלחה בהתאקלמות!!

    השבמחק
  19. אנונימי5.8.2009, 11:35

    בשעה טובה,
    שיהיה רק טוב.
    יזה כיף בית פרטי.
    לימוריתה

    השבמחק
  20. מזל טוב! תתחדשו ותהנו מכל רגע!

    השבמחק
  21. אילאיל5.8.2009, 13:14

    מיכל - את צודקת! במצבים כאלה הכי חשוב לשמור על נשימה, כבר היום אני מרגישה כ"כ הרבה יותר נינוחה (חוץ מזה שסיימתי לפרוק את העשרה שהיו מול החלון - וזה כמובן תורם למצב הרוח, עכשיו נשאר הסטודיו)
    לימוריתה - המון תודה!
    Emuna - המון תודה!

    השבמחק
  22. אילאיל, מאיפה את מוצאת את הבתים היפים האלה?

    השבמחק
  23. אנונימי6.8.2009, 2:54

    בהחלט תמונות נחמדות ונעימות! אבל אני עדיין מרחמת עלייך... :)
    ומזל טוב לכבוד יום הנישואין ה-5+חודש :-) !
    Fafuna

    השבמחק
  24. אילאיל6.8.2009, 15:10

    לירון - מחפשים ומחפשים ומחפשים :)
    Fafuna- תודה

    השבמחק
  25. הי מותק,
    נראה מקסים!!!
    קחי את המעבר באיזי...
    גם אני עברתי לבית שלי עם אמביציות גדולות ועם הריון...
    הארגזים יחכו לך בסבלנות...
    (:
    נשיקות
    קרן

    השבמחק