יום חמישי, 28 בינואר 2010

מיני גארג' סייל – בעיקר נייר

כנראה שהיומיים ספוגי השמש שנפלו עלינו חיזקו אצלי את תחושת האביב, ואיתה את הדחף לנקיונות האביב – הקוראים הותיקים שלי יודעים שאין סכנה, לא על נקיונות פיסיים מדובר (יענו ספונג'ה) אלא על נקיונות חדר העבודה שלי, או ליתר דיוק, מדפי היצירה.

היום התעוררתי ממש מוקדם וסוף סוף היה לי מעט זמן פנוי לסידור אוסף הניירות שלי ולהכנת מספר קיטים מקסימים במחירים מצחיקים.

הקיט הראשון כולל 15 דפים (קארדסטוק ורגילים) שמתאימים לעיצוב עמודים לתינוק\ילד + דף ענק ( בגודל 30*30) דו צדדי של חיתוכי אותיות של בייסיק גריי.

מחיר הקיט 40 ש"ח (2 ש"ח לכל דף ו10 ש"ח לדף האותיות) – שמור לאילת ברקאי

הקיט השני כולל 15 דפים (קארדסטוק ורגילים) בנושא פרחים ופריחה + דף ענק  (בגודל 30*30) דו צדדי של חיתוכי אותיות של בייסיק גריי.

מחיר הקיט 40 ש"ח (2 ש"ח לכל דף ו10 ש"ח לדף האותיות) – שמור למיכל

הקיט השלישי כולל 15 דפים (קארדסטוק ורגילים) בגווני אדמה + דף ענק ( בגודל 30*30) דו צדדי של חיתוכי אותיות של בייסיק גריי.

מחיר הקיט 40 ש"ח (2 ש"ח לכל דף ו10 ש"ח לדף האותיות) – שמור להגר

הקיט האחרון הוא קיט חדש באריזתו של בייסיק גריי וכולל 18 דפים, דף תגיות ודף אותיות – מחיר הקיט 50 ש"ח. (עדכון: הקיט שמור לג'ני)

המחירים לא כוללים עלות מעטפה ומשלוח – ניתן לבוא לקחת את הקיטים מביתי כמעט בכל שעות היום (דגש על יום ולא לילה), אני גרה בכפר הס בלב השרון.

ועוד עדכון קטן, תינתן עדיפות למשלמות דרך פאי פאל

סופ"ש נהדר לכולם

10 תגובות:

  1. היי אילאיל, אם אפשר את הקיט האחרון של בייסיק גריי בבקשה?

    השבמחק
  2. ועכשיו אחרי שמיהרתי לבקשה LOL
    אני אומר שמשלוח יהיה לארץ, אני אתן לך כתובת למשלוח בארץ :-)

    השבמחק
  3. הקיט שמור לך ג'ני
    אנא צרי איתי קשר במייל
    ililziv@gmail.com

    השבמחק
  4. הי אילאיל,
    אשמח לרכוש ממך את האותיות של קיט 1 ו 3.
    (שלחתי לך גם מסר).
    תודה רבה וסופ"ש נעים, עינת.

    השבמחק
  5. איל איל שלום
    אני מעוניינת לרכוש את הקיט השני
    (הפרחוני)
    אגיע אליך לכפר הס ביום ראשון
    במידה ותאשרי לי
    תודה מיכל 0522345618

    השבמחק
  6. אילאיל29.1.2010, 1:20

    עינת - אני לא מפרקת קיט, תצייני לי אם את רוצה את כולו.
    מיכל - הקיט שמור לך, אני אתקשר בתחילת השבוע.

    השבמחק
  7. היי :-)

    הקיט שריציתי כבר תפוס :-(, לא נורא :-)
    שלחתתי לך קשר (ללא קשר לקיטים)
    קיבלת?

    השבמחק
  8. הי איליאיל,

    אשמח לרכוש את הקיט השלישי... !!

    מה לעשות ? (אם כבר לא תפוס..)

    השבמחק
  9. הי אילאיל,
    אני רוצה את הקיט הראשון - אם עוד לא תפוס, אשלח מסר עם פרטים.
    תודה,
    איילת

    השבמחק
  10. אנונימי24.8.2011, 6:45

    היי,אני מעוניינת בקיט השני והשלישי איך אני משיגה את זה?

    השבמחק