יום חמישי, 9 בספטמבר 2010

אפטר פרטי

השבוע היה בסימן תחושת אפטר פרטי (כולל ההאנג אובר – מטאפורית כמובן). אחרי שבועיים אינטנסיביים של הכנות והפקת היריד בכפר הס וכמובן היומיים המקסימים של היריד עצמו, סוף סוף באה המנוחה :) אבל לא לפני שהשלמתי הזמנה של חמישים (!) מחזיקי מפתחות חמסה צבעוניים ומתוקים שניתנו כמתנת חג לאנשי מחלקת השיווק של חברה גדולה.

 

אבל כמו שאתם מכירים אותי לנוח זה לא ממש אני וכבר אתמול ביליתי בוקר מענג במיוחד בחנות קטנה וקסומה שאני ממש נבוכה לומר שלא הכרתי עד היום למרות שהיא נמצאת עשר דקות נסיעה ממני. מדובר על החנות המתוקה של דפי, הלא היא מסטיקים. במרתף ביתה הקימה דפי סטודיו יצירה קטן ומקסים ובו פינת חנות סקראפ קטנה אך מלאה בכל טוב. אני מלאתי את סלסלת הקניות שלי בדפים משובחים, חותמות, פאנצ’ים, פרחים וכפתורים, כל אלה ועוד רבים אחרים נקנו במיוחד בשבילכם לקראת סדנאות הילדים בחול המועד סוכות.

רוצים הצצה קטנה?

גם ילדים מעצבים אלבומים – בחול המועד סוכות 

ההכנות לסדנה בעיצומן ומיד לאחר ראש השנה אפרסם את התאריכים, השעות והתמחור לסדנאות.

ולסיום סיומת אני רוצה לומר

 תודה ענקית לכל באי ומשתתפי היריד, לכל הלקוחות המקסימים שלי ולקוראי הבלוג הנהדרים

שנה טובה, נפלאה וקסומה, מלאה אהבה, אושר ויצירה (אוקי, גם קצת עושר לא יזיק)

ולטל גפני המתוקה, ברכות לזכייתך בסלסלת המתנות שהוגרלה בסיום היריד.

      

המשך חופשה נעימה וחג שמח

אילאיל

18 תגובות:

  1. נראה מבטיח ביותר!
    צבעוני ומשובח כמו שרק את יודעת :-)
    החמסות מקסימות, והיריד היה כייפי ביותר :-)

    שנה טובה

    השבמחק
  2. החמסות מקסימות! בהצלחה בסדנאות ושנה נפלאה!

    השבמחק
  3. אילאיל9.9.2010, 17:36

    הגר - תודה מותק!
    את כבר בבית?
    ליאת - תודה! שנה נפלאה גם לך

    השבמחק
  4. החמסות מדהימות!!!
    כל הכבוד על הפוריות ושתהיה שנה טובה ומאושרת!!!
    נשיקות,
    גלי.

    השבמחק
  5. מתה לראות כבר איך יראו האלבומים שתכיני עם הילדים. תודה על הפרגון והיה כיף להכיר רשמית(: שנה נהדרת!

    השבמחק
  6. החמסות מקסימות וצבעוניות כרגיל!

    וכל מה שקנית נראה מבטיח ביותר...

    יאללא - רמז של תמונה לאיך ייראה האלבום???

    שתהיה שנה נפלאה. אמן סלע.

    (:

    השבמחק
  7. החמסות מקסימות וצבעוניות כרגיל!

    וכל מה שקנית נראה מבטיח ביותר...

    יאללא - רמז של תמונה לאיך ייראה האלבום???

    שתהיה שנה נפלאה. אמן סלע.

    (:

    השבמחק
  8. החמסות יצאו משגעות! צבעוניות ומשמחות! בהצלחה בסדנאת היצירה!
    שתהיה שנה נהדרת- תהל טלאים

    השבמחק
  9. אילאיל10.9.2010, 5:57

    גלי - תודה מותק, שנה נפלאה גם לך.
    דפי - כשמגיע מגיע! היה תענוג להכיר :)
    הדס - תודה מקסימה!
    תהל - תודה מותק ושנה נפלאה גם לך

    השבמחק
  10. נו.. מתי נפתחת ההרשמה לסוכות?
    רשמת אותנו?

    השבמחק
  11. גלית ז.10.9.2010, 8:33

    החמסות יצאו יפהפיות!
    היה כיף ביריד.
    שנה טובה ומוצלחת

    השבמחק
  12. אילאיל10.9.2010, 9:44

    אלישקה - ההרשמה תיפתח ממש אחרי ראש השנה. אני ברגעים אלו עובדת על הדוגמא ואז אעלה תמונות מסודרות.
    גלית - תודה רבה! ושנה נפלאה גם לך.

    השבמחק
  13. את גדולה! החמסות האלה פשוט מהממות, והכמות הזאת עם הצבעוניות הזאת - שיכרון לעיניים...
    הסדנאות נראות מבטיחות עם כאלה דפים מקסימים, כל הכבוד לך על הפעלתנות! שתהיה לך ולכל המשפחה שנה נהדרת, פוריה ומלאת אתגרים והצלחות!

    השבמחק
  14. הצבעוניות שלך מדהימה אותי כל פעם מחדש!! הכל נראה פשוט מושלם!!

    השבמחק
  15. אנונימי10.9.2010, 14:42

    הצליח לך בגדול!!!! (החמסות וגם היריד...) היה לי ממש כיף, וברור לך שהסיכות בסוף בשבילי... אני מרשה לה להציץ וללטף בלבד.
    את רושמת אותי לסדנא נכון? לא בטוח שיהיה לי מחשב מחר.

    שנה הכי מתוקה בעולם ומאושרת ומעושרת בהחלט
    הילה

    השבמחק
  16. יקירה, שתהיה לך שנה מופלאה ומקסימה, מלאת צבעוניות ואור.
    נשיקות

    השבמחק
  17. אילאיל10.9.2010, 16:14

    יעל - איזה כיף של מחמאות! שנה נפלאה לך ולמשפחתך בחזרה.
    הדר - כפרות עלייך!!!! תודה מותק
    הילה - די!!!! ובחרת במיוחד את הצבעים שלה :) שומרת לך מקום.
    מקופלת - שנה נפלאה גם לך יקירה

    השבמחק
  18. אנונימי10.9.2010, 22:13

    וואוו זו מתנה שבכיף הייתי מקבלת אוהבת את הצבעוניות - אופטימי לגמרי, מאחלת לך שנה טובה ומאושרת

    שולי חיפושולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק