יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

מיני גארג’ סייל

עדכון סדנאות קצרצר: עם ילדים כמו עם ילדים, החיים מאד דינמיים, ובאופן פתאומי התפנו לי הבוקר 2 מקומות בסדנת מיני אלבום בית ליום שישי הקרוב, למהירי החלטה וספונטנים במיוחד, ניתן לפנות אליי טלפונית או במייל, כל הפרטים כאן.

ונחזור לענייננו…

נכון לרגע זה כל המוצרים שמורים ללקוחה מרוצה אחת, במידה ומשהו ישתנה אעדכן בשעות הקרובות. 

כל מכירות הגארג’ סייל שצצות להן לאחרונה עשו לי חשק ללכת לעשות קצת סדר בבלאגן אצלי. לתדהמתי גיליתי אוסף ענק של ניירות מדוגמים מדהימים שנקנו כמעט כולם במהלך השנה האחרונה (פלוס מינוס כמובן) ואין שום סיכוי שאעשה איתם משהו אי פעם (כי חוץ מהם יש לי עוד רבע טון של ניירות מדוגמים מדהימים אחרים – אובססייה אמרנו??) הרבה מהם אני מוכרת כי יש לי מהם כפולים, או סתם עבר לי החשק או כי קניתי לפרוייקט מסויים שנגנז (לעולמים) בכל מקרה, יש לי פה חבילה של 35 דפים רובם קארדסטוק, הרבה מהם דו צדדיים וארבעה שקפים מעלפים של fancypants.

בחבילה יש דפים של מיטב המותגים: פרימה, סספרס, making memories, american crafts, love elsie, webster’s, ועוד…. 

 

 

ארבעה שקפים של fancypants

בנוסף….הקונה את החבילה הזו מקבל מתנה 2 תבניות שקף חיתוך\שרטוט

וככה סתם על הדרך גם את הסט הזה של קוסמו קריקט שכולל גלגל בינגו שכזה, וסט אותיות צ’יפבורד, חדשים באריזה.

המחיר של הכל הוא 120 ש”ח בלבד! המחיר לא כולל עלות דמי משלוח ואריזה, עדיפות למי שיבוא לאסוף מבייתי בכפר הס או בתיאום מראש מקרית אריה בפתח תקווה.

חוצמיזה יש לי מספר ספרים למכירה:

מחיר הספרים הוא 35 ש”ח לספר!

המחיר לא כולל עלות דמי משלוח ואריזה, עדיפות למי שיבוא לאסוף מבייתי בכפר הס או בתיאום מראש מקרית אריה בפתח תקווה.

הראשון, ספר ענק (320 עמודים), מעולה למתחילים ולא רק בתחום הניר.

   

השני הוא ספר תפירה עבה במיוחד (252 עמודים)

Simple sewing with a French twist, ספר מקסים המאגד מלאן פרוייקטים (אני סתם עצלנית)

השלישי הוא ספר נהדר להכנת אריזות מתנה, כולל הסברים לקופסאות, מעטפות ומלא רעיונות אריזה נוספים.

    

והאחרון, ספר טכניקות בחימר פולימרי, כולל טכניקות ציפוי כלים, הכנת תכשיטים, הטבעות, החתמות, פיסול ועוד.

ואחרון חביב… אקדח דבק ירוק, במצב מעולה + מחסנית כמעט מלאה במחיר של 65 ש”ח בלבד (לא כולל עלות דמי משלוח ואריזה).

המחירים לא כוללים עלות דמי משלוח.

* עדיפות למשלמים בפאי פאל.

* ניתן לתאם איסוף מכפר הס (בלב השרון) או מקרית אריה בפ”ת.

* אני לא מתחייבת לשמור מוצרים, הראשונה שמשלמת מקבלת את המוצר.

המון תודה מראש על ההבנה.  

ניתן לפנות אלי למייל ililziv@gmail.com

תגובה 1:

  1. הי אילאיל,
    איזה בלוג קסים יש לך. רק היום מצאתי אותו וכבר קראתי את רובו.
    ספר התפירה עדיין אקטואלי?

    השבמחק