יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

יש לי בלוג חדש (אל דאגה, הוא בנוסף לקיים לא במקומו)

כשספרתי לחברה על הרצון שלי לפתוח בלוג חדש היא ציינה בפני שאין לי בדיוק שפע של זמן פנוי בכדי לתפעל בלוג נוסף. הכל יהיה טוב עניתי, וכך נולד לו

ארוחה בקופסה – בלוג הבנטו הישראלי הראשון 

הרעיון בעצם פשוט מאד, בלוג שיוקדש כולו לנושא אוכל. קצת מתכונים, קצת הגיגים והרבה תמונות בעיקר של בנטו. למה שרק בחו”ל יהיו כ”כ הרבה בלוגים המוקדשים לנושא הבנטו? גם לנו מגיע!

כבר כתבתי בו שני פוסטים ואתם יותר ממוזמנים להצטרף לרשימת המנויים או להוסיף אותי ברידר שלכם בכדי לקבל עידכונים שוטפים.

וכן, בהחלט לא שכחתי את הבלוג קנדי המובטח. מטעמים טכניים נאלצתי לדחות אותו לסוף נובמבר, אבל תאמינו לי ששווה לחכות, כי הוא יהיה מקסים במיוחד.

ומשהו אחרון אבל ממש לא קטן לסיום…

זוכרים להגיע ליארד סייל שלנו ביום שבת ה-6 לנובמבר?

אז רק תראו את התמונות הנוספות לקראת המכירה הזו…..

 

ועוד הוספנו: בגדי מעצבים לנשים, בגדי תינוקות במצב מעולה ב-5 ש”ח לפריט, חוברות עיצוב אלבומים (scrapbook etc) במחיר מצחיק של 3 חוברות ב-10 ש”ח, חומרי יצירה לילדים חדשים באריזה ועוד ועוד…..

יום שבת ה-6 לנובמבר

10:00-16:00

מושב משמרת (הכוונה במקום) 

יהיה מעולה, בואו.

להתראות בשבת, אילאיל

7 תגובות:

  1. מזל טוב על הבלוג החדש!
    בטוחה שיהיה מעולה:-)

    השבמחק
  2. איזה כיף , בלוג בנטו !!!
    כמי שהולכת אחרייך בענייני בנטו , שמחתי לשמוע !!! תבורכי שוב !
    מיד נרשמת.

    השבמחק
  3. איזה יופי, בלוג בנטו ישראלי זה נפלא!
    אני רצה להרשם.

    לגבי היארד סייל, אפשר להצטרף????
    יש לי טונה של צעצועי תינוקות, בגדים ח-ד-ש-י-ם, ומה לא?
    צריך לארגן איזה יריד ענק ולקרוא לו "גם אנחנו סגרנו ת'באסטה" חחחחחחחחח

    השבמחק
  4. שתהיי בריאה! עליך כתבו את הספר "איך היא עושה את זה"?

    השבמחק
  5. אנונימי4.11.2010, 6:53

    או קיי, קרה בדיוק מה שחששתי ממנו, בעודי יושבת ומתמוגגת מהתמונות של ארוחות הבנטו שלך, באה הבת שלי ומיד בחרה לעצמה מה היא הייתה רוצה ובאיזה צורה (טוב, קצת גלשנו גם לבלוגים בחו"ל) ולמה את יכולה ואני לא....
    ככה זה, כי רק את יכולה....
    הבלוג מקסים
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  6. וואי איזה כיף לנו בלוג בנטו ישראלי!! אני ממש אוהבת את הבנטו שלך ואת הצילומים היפים וגם מתחברת לנושא, בתור סטודנטית נצחית אני תמיד מסתובבת עם קופסאות פלסטיק בתיק... רק שעכשיו עשית לי חשק להשקיע יותר!!

    השבמחק
  7. די. את באמת לא נורמלית
    לתחזק שני בלוגים?
    אני מעריצה והולכת להרשם

    השבמחק