יום שני, 31 בינואר 2011

מיני גארג’ סייל – חומרי יצירה למכירה

התשלום בפאי פאל בלבד!

כל הקודם זוכה! (עידכון לגבי הנושא הזה, מבחינתי אם מישהו שולח מייל מתעניין ולאחר מכן נעלם לי לכמה שעות אני מעבירה את הזכות לבא אחריו. מי שרוצה מוצר מסויים, בבקשה שיישאר זמין)

המחירים לא כוללים עלות משלוח – ניתן לאסוף מבייתי שבכפר הס.

2 אלבומיי צ’יפבורד בצורת בית. מחיר הסגור 35 ש”ח ומחיר הפתוח 25 ש”ח (באלבום בפתוח יש פגם פצפון בקצה אחד הגגות) שניהם נמכרו

P1370739

פאנצ’ בורדר סקאלופ של פיסקארס 65 ש”ח נמכר!

P1370740

סט פרח ענק:

קניתי אותו לפני כשלוש שנים (או משהו כזה) הוא עלה לי הון ולקח לי מלאן זמן למצוא אותו.
מדובר בפרח גדול ולא הקטנים המוכרים.
כל עלה באורך של 6.5 ס"מ והקוטר הכללי של הפרח כ-15 ס"מ.
בחותמת 10 עלים ו10 עיגולי אמצע.
חבל לי להיפרד ממנה אבל אני לא משתמשת בה ואני בטוחה שמישהי אחרת תהנה ממנה.
החותמת משומשת קלות אבל דרושה נקיון.
אני מבקשת על הסט הזה 75 ש"ח.

שתי חותמות פינגווין -  15 ש”ח לשתיהן נמכרו!

סט סילסולים משומש במצב טוב – 65 ש”ח נמכר

P1370750

קופסה עם עשרות תגים לבנים ושקופים חלביים – 35 ש”ח לקופסה נמכרה

P1370862

25 דפים בגודל של 15 ס”מ (קוסמו קריקט ממגוון קולקציות) – 20 ש”ח (נמכר)

25 דפים בגודל של 15 ס”מ (בעיקר בייסיק גריי אבל עוד שניים שלושה אחרים – 20 ש”ח  (נמכר)

P1370864

אקדח אמבוסניג במצב מעולה – השתמשתי בו אולי פעמיים – 95 ש”ח  - נמכר!

קופסת פרוייקטים בתפירה (מעל 100 פרוייקטים) – שניים שלושה דפים מקומטים והקופסה קצת מקומטת בצידה – 50 ש”ח נמכר

ספר מיליפיורי של דונה קאטו – 45 ש”ח

ספר חרוזים מכל העולם – 45 ש”ח

P1370875

אלבום יומן ראשון לתינוק של טווילינגן. קניתי אותו במטרה להכין לרותם אבל זה כנראה לא יקרה לעולם וחבל לי שאף אחד לא ייהנה ממנו – 50 ש”ח

P1370877

יש לו קצה מעט מקומט

ניתן לפנות אלי במייל

ililziv@gmail.com

תודה, אילאיל

2 תגובות:

  1. מה ניתן לעשות עם סט הפרח הענק הזה ? אפשר לשים אותה יפה יפה על השמשה בסלון ?

    השבמחק
  2. שלום! היכן ניתן למצוא את החותמות האלו?

    השבמחק