יום שבת, 24 בספטמבר 2011

הפילה אלי

זו היתה אהבה ממבט ראשון, מיד כשראיתי את הגיזרה המקסימה של הפילה אלי ידעתי שאני חייבת אחת כזו משלי. את הגיזרה הנהדרת הזו ועוד רבות ניתן להשיג באתר של “Melly and me”. את שלי קניתי אצל נתנאלה.קום לפני שנה בדיוק, ביריד ראש השנה של השנה שעברה.

כמה ימים או שבועות (מי בכלל זוכר מה היה לפני שבוע, אז לפני שנה?) לאחר מכן התיישבנו שרון רותם ואנוכי להכין את הפילה אלי. גזרנו, תפרנו והכנו פילונת מתוקונת שישבה והמתינה בסבלנות רבה מאד שנחזור להיפגש בכדי להלביש אותה. להיפגש דווקא ניפגשנו, אבל לאף אחת מאיתנו לא היה ממש דחוף להלביש את אלי הפילה.

השבועות עברו, החודשים חלפו ואלי ישבה עירומה ומסכנה על השידה מחכה לתורה. לפני שבוע החלטנו - לא עוד! והתיישבנו למבצע “הלבש את הפילה”. גזרנו, תפרנו והידקנו, והנה יושבת לתפארת, אלי הפילה המתוקה.

     

P1460707 (גילוי נאות – הפרח לא תפור עדיין לפילה ולא בטוח אם יישאר עליה, מה דעתכם?)

(גילוי נאות 2 – פעם ראשונה שלי עם כיווצים, הידד!)

שבוע נפלא

אילאיל

17 תגובות:

  1. גילוי נאות 3 - אני מאוהבת בפילה!

    השבמחק
  2. אלי מתוקה להפליא !!
    לגבי הפרח , אני חושבת שהיא יכולה להסתדר גם בלעדיה... אולי תוסיפי אותו לשמלה?

    השבמחק
  3. מתוקה להפליא!!!
    והבגדים נפלאים
    לגבי הפרח- למרות שאני חושבת שמגיע לה קישוט אני לא בטוחה שהסרוג מתאים עליה
    אולי פרח יויו או משהו?

    השבמחק
  4. מתוקה אמיתית וסבלנית... הפרח מקסים אבל אולי באמת במקום אחר. שנה טובה!

    השבמחק
  5. שיא המתיקות!
    אני מאוד אוהבת את הפרח, עושה אותה ממש פילונת מגונדרת.
    וכל הכבוד על הכיווצים- נראה מעולה!!

    השבמחק
  6. גילוי נאות, אני מתה על הפילה הזאת, והייתי לוקחת אותה אפילו ערומה, כי היא מהממת.
    הכיווצים נראים מדהימים לפעם ראשונה...וכן, הייתי משאירה את הפרח, הוא מוסיף מאוד.

    השבמחק
  7. יצאה מתוקה אמיתית. עם או בלי הפרח - יש בה המון אופי.

    השבמחק
  8. הלוואי עלי כזה מבצע הלבשה (-: מתוק להפליא ואני דווקא מתה על הפרח הזה! בדיוק שם (-:

    השבמחק
  9. היא נהדרת!!! כזאת מתוקונת! גם אני מתלבטת לגבי הפרח, אבל בכל מקרה היא יפהפייה. הצבעים שלה כאלה מקסימים!

    השבמחק
  10. איזו פילונת מתוקונת . היא חטפה לבנת? (על תקן אדמת)

    הפרח הסרוג לא נראה לי מתאים.. יותר מידי מקושקש לי בעין...

    השבמחק
  11. הפילונת הזאת מהממת!!!
    נראה שהיה לה שווה לחכות למלתחה החדשה והנהדרת הזאת! כל הכבוד על הכיווצים :-)

    השבמחק
  12. אין ספק שהיה שווה לה ולנו לחכות - מוווושלמת . לא סגורה על הפרח, אבל אלי הורסת אמיתית....שנה טובה יקירה.

    השבמחק
  13. מקסימה! ראיתי ברשת גם גרסאות חינמיות לבובות מאד דומות, אבל עוד לא הספקתי לעשות בעצמי...
    לדעתי הפרח דווקא מתאים - אני אוהבת לשלב מרקמים שונים ביצירה אחת, במיוחד בבובות שמיועדות לילדים (הם אוהבים למשש ולהתעסק).

    השבמחק
  14. אנונימי25.9.2011, 22:57

    עם פרח!!!!
    רוצה גםםםםםםם
    שיו איזו פילה הורסת.
    ממש הילה פילה.....
    הילה

    השבמחק
  15. מתוקה אמיתית הפילה הזאתי.... אבל הייתי משאירה את הפרח למשהו אחר או באמת יויו מהבדים של השמלה

    השבמחק
  16. אנונימי1.10.2011, 0:16

    וואו - היא פשוט מ-דהימה !!!
    אני פוחדת לקחת על עצמי פרויקט תפירה כזה... אבל היא ממש עושה חשק !
    מ-ש-ג-ע-ת !!!
    Smadar - LoolaB

    השבמחק