יום שבת, 12 בינואר 2013

השבוע שחלף (או בשמו השני “הסערה הגדולה”)

מנקודת המבט שלי בלבד: זה היה שבוע פסיכי ברמות! רוחות עזות משתוללות בחוץ, עצים נעקרים מהשורש, גשם ללא הפסקה. ביום שני או שלישי, אני כבר לא זוכרת, העיר אותי הבעל קצת לפני חמש בבוקר “בואי לסלון אבל תנעלי נעליים לפני”. מה שהוא התכוון בעצם לומר זה, בואי לסלון, אבל תלבשי בגד ים לפני. כל הסלון שלנו היה נראה כמו בריכה אולימפית, מוצף מים. מסתבר שהמרזב נסתם מעלי שלכת וכל המים שהצטברו על הגג נזלו מהחלונות לתוך הסלון, ותאמינו לי שמדובר בכמות לא קטנה בכלל. 

תמונה (13)

(צולם מחלון הסלון שלנו. שימו לב לעצים בצד ימין של התמונה, הם עפים!)

והנה עץ ברוש אחד, ממש מול דלת הכניסה לבית, שלא שרד את הרוח…

תמונה אחת(1)

את שאר השבוע ביליתי עם הקטנצ’יק בבית, במצב חולה-לא-חולה שכזה. 
“חולה-לא-חולה” זו המחלה הכי איומה. מצד אחד הילד בריא מספיק כדי להתחרפן בבית הסגור, מצד שני חולה מדי בכדי ללכת לגן, התרופה שלנו בבית היא לשתות המון מיץ תפוזים.

תפוזתמונה

ואם כבר הזכרתי את הקטנצ’יק, חייבת לשתף עם האובססיה החדשה\ישנה שלי לשועלים. מודה, השועלים בשנה האחרונה הם מה שהינשופים היו לפני כמה שנים (כלומר הדבר החם ביותר בעולם העיצוב) אז לפני שיגיע הרגע וכבר לא נוכל לראות יותר שועלים מסביב, הנה שני שועלים שפשוט הייתי חייבת!

תמונה (3)-001את המעצבת דונה ווילסון כבר הזכרתי כאן בבלוג עם צלחת החתול הנפלאה שלה. לצערי לא מצאתי כיצד ניתן להשיג מוצרים שלה כאן בארץ, אבל אם אתם מתכננים טיול לאנגליה נראה לי שזו רכישה משובחת במיוחד למטבח (ואני אפילו לא מתחילה להזכיר את הכריות, הצעיפים ושלל המוצרים הנפלאים האחרים שלה).

שועלתמונה

את סריג השועל הזה קלטתי בשיטוטיי באינסטגרם, ההתאהבות היתה מיידית! מודה, בכלל קיוויתי למצוא אותו במידה שלי. אבל חיפוש קצר באינטרנט הוביל אותי לחנות טארגט בארה”ב (שלא עושה משלוחים לארץ לצערנו). את הסריג המקסים הזה ניתן להשיג במידות 2-5 בלבד, אז רותם הוא הזוכה הצעיר. כן, אני מקנאה! את הסריג השגתי דרך ידידה בפייסבוק, סיפור מקסים שכבר העלתי שם לפני כמה ימים.

דקה לפני שהתחיל שבוע הסערה קיימתי שתי מכירות ביתיות נפלאות. אחת בגדרה אצל מורן יוסף, חברתי האהובה שחוגגת היום יומולדת. והשניה אצלי בבית במשמרת. אני רוצה להודות לכל הבנות המקסימות והמיוחדות שמגיעות למכירות האלו. אני מקבלת המון פניות להגיע לסטודיו באופן פרטני, כרגע לצערי אין אפשרות כזו אבל אני עובדת על פיתוח הסטודיו לקבלת קהל ומבטיחה שהנושא ישתנה בחודשים הקרובים. בינתיים, מורן ואני מקיימות מכירה נוספת בתחילת פברואר, והפעם יש איתנו משלוח חדש ונפלא של שמלות חורף מרגשות משנות השבעים, לצד שמלות השרוול הקצר שכה אהבתן. פרטים על המכירה הקרובה יגיעו ממש בקרוב.

ינואר133

תמונה (4)-001

תמונה

ואחרון חביב, שבוע שעבר חתמתי (תרתי משמע) עם מתנת יום הולדת אחרונה לעצמי. חמש עשרה שנים אני מחכה לעשות קעקוע נוסף. אני חובבת קעקועים מאד גדולה (לצערו של בעלי שלא מתחבר בכלל לנושא) ובצעירותי, מיד אחרי השחרור מהצבא עשיתי שלושה קעקועים. במהלך השנים נרגעתי, אח”כ ההריונות, הלידות וההנקה מסביב מנעו ממני לעשות קעקוע נוסף. בחודשים האחרונים התחזקה בי ההחלטה לעשות קעקועים חדשים וחיפשתי אחר הקעקוע המושלם, והפעם מצאתי שניים כאלו. את הראשון עשיתי כאמור בשבוע שעבר, ואת השני אעשה בחודשים הקרובים, יאי!

תמונה (7)-001  

ת1מונה

ובינתיים, אחתום את הפוסט בשבוע נפלא, שמשי ורגוע לכולם.

להתראות,

אילאיל

16 תגובות:

  1. אפילו השבוע ההזוי הזה נראה מצויין דרך עדשת המצלמה שלך. חבל שלא צילמת את השטפון בסלון :-) אפילו הוא היה נראה חינני, אני בטוחה.
    מקווה שלא נגרם הרבה נזק ושהתאוששתם לקראת השבוע השימשי יותר שמחכה לנו.
    לגבי הקעקוע, את יודעת שאני בצד של ה"חצי" שלך אבל תתחדשי וכיף גדול לראות איך את עושה מה שאת אוהבת.

    השבמחק
  2. אחלה צילומים, והקעקוע נראה מגניב, עכשיו אני סקרנית לראות מה השני שבחרת

    השבמחק
    תשובות
    1. כנסי לפינטרסט שלי, הוא נמצא שם בתיקיית הקעקועים שלי :)

      מחק
  3. אנונימי12.1.2013, 17:59

    טוב אני בעד הבעל בנוגע לקעקוע, לגמריי, אבל עליך זה ככ יפה, שיש לי פתאום מחשבות....
    מתה על הצילומים שלך...
    ושוב מזל טוב!
    הילה

    השבמחק
  4. אוי את מצלמת נהדר! והקעקוע.....ואאאא מהמם!

    השבמחק
  5. תתחתדשי! אני חובבת קעקועים נלהבת ועדיין אין לי אפילו אחד... (כן יש לי תיקיות על תיקיות לרעיונות...)כולי קנאה. אוי כמה שאני מקנאה. מזדהה לגמרי עם השבוע הסיוטי הזה, ההצפות והנזקים המאוד לא מבורכים מקווה שירגע לנו קצת.

    השבמחק
    תשובות
    1. את? דווקא את? תמיד עושה לי רושם של סופר קולית של החיים! יאללה, תתפסי אומץ ובואי לעשות איתי אחד כשאני אעשה את הנוסף שלי עוד כמה חודשים :)

      מחק
  6. גררר איזה שבוע!!
    הצפות? יא אללה אין לך רגע דל!
    הקעקוע מקסים ולא ידעתי שיש שני בתכנון! איזה כיף!!
    אני גם מחכה כבר שאוכל לעשות עוד אחד... מדגדג לי

    השבמחק
  7. מקסים ! התמונות והקעקוע,
    גם אני כבר מחכה לעשות את הקעקוע הבא,
    דווקא בעלי הוא זה שהדביק אותי באהבה לקעקועים,
    אף פעם לא חשבתי שלי יהיו שניים.

    השבמחק
  8. אני מתה על השועלים שלך, אולי הגיע הזמן לרכוש גם כמה כאלה, עבור הצד הגברי במשפחה. במיוחד שאחד מהם צפוי לבקשר בטרגט עוד כשבועיים.
    מקווה שהסלון ואת התאוששתם כבר מהשבוע.
    הקעקוע יפה מאוד מאוד! גם אני רוצה, אבל אין לי אומץ, אז זה כנראה לעולם לא יקרה :-)
    אגב, מי צילם את התמונה שלך מתקעקעת, אני סקרנית.

    השבמחק
  9. הקעקוע מקסים, אני מעולם לא מצאתי משהו שכל כך אהבתי שרציתי לקעקע....
    ומקווה שההצפה עברה בשלום :-)

    השבמחק
  10. אהההה!!!!!!!!1
    אני ירוקה מקנאה! קעקוע מהמם!!!
    חייבת אחד בגיל 40! אחלה מתנה.
    פוסט מדליק

    השבמחק
  11. הי, כיף להכיר את דונה ווילסון, יא שועלה!

    השבמחק