יום שני, 5 באוגוסט 2013

תמונות ומילים

מדי פעם אני מעלה פוסטים רק עם תמונות שאני מצלמת באייפון (ומעבדת באינסטגרם, סתם כך בשביל הכיף). בד”כ אני לא ממש כותבת בפוסטים האלו, ונותנת לצילומים לדבר בעד עצמם, זה מרגיש לי נכון יותר.

הפעם אני רוצה לקשר לכל צילום שיר. לא תמיד הקשר ברור (לי או לכם), ובהחלט אין שום צורך לחטט בקרביים של המשמעות הגלויה או הנסתרת במילים. פשוט להדליק רמקולים, להתרווח, להקשיב, להתבונן…

Maya Isacowitz - Brave again

תמונה (1)

Small Black - No stranger

תמונה (15)

Alexi Murdoch – Song for you

תמונה (11)

Asaf Avidan - Everybody

dc

Alexi Murdoch – All my days

תמונה (31)

Foo Fighters - Walking after you

תמונה (123)

Sigur Ros - Svefn-g-englar

תמונה (34)

שבוע נהדר,

אילאיל

4 תגובות:

  1. יופי של פוסט! אני אוהבת את החיבור של תמונות ומוזיקה ומוזיקה בכלל!

    השבמחק
  2. תמונות מקסימות!

    השבמחק
  3. איזה פוסט כיפי! קיץ שמח :)

    השבמחק
  4. אוהבת כל תמונה ותמונה שלך, תמונות מלאות ברגש ועדינות.!
    מביאות רגע שאולי לא יהיה עוד..
    ביג לייק

    השבמחק